Ciaté Corrupted Neon Manicure – Foam Party

1

Ciaté har gjort det igen! De har endnu en gang lavet et fedt sæt, som gør, at ens negle kan blive lækre og anderledes. Om man så ikke er til deres velvet og caviar sæt fordi de ikke holder særlig længe på neglene, så må man da indrømme, at Ciaté er nyskabende og prøver nogle ting. Jeg er i hvert fald altid spændt når jeg får Ciaté ind af døren. Jeg synes de gør meget ud af at præsentere deres produkter godt, og derfor er jeg altid spændt på at se, hvordan det ser ud på mine egne negle.
Dette er desuden den fedeste indpakning Ciaté har lavet, i hvert fald efter min mening.
Sidste skud på Ciaté stammen er deres Corrupted neon manicure. Dette sæt består af en Paint Pot (en lak), løs neon glitter og en mini corrupted UV top coat, som man kan lægge over sine negle så de lyser under UV lys.

4

3

Sættet kommer i fire forskellige farver. Jeg har modtaget det blå sæt som hedder Foam Party.
Lakken i sættet hedder Boom Box, en super fin lak der har fået en super fin neonlyserød sløjfe. Det er en dejlig næsten jelly-agtig blå lak. Normalt er jeg ikke så meget til denne farve blå, men lige denne lak kan jeg godt lide, fordi den netop er lidt mere ”neon” end de andre lakker jeg har af samme farve. (og når jeg skriver neon i citationstegn så er det fordi, at det ikke er en neon lak. Det er den ikke skrigende nok til)

2

Det løse neonglitter i sættet hedder Foam Party. Det er meget fint glitter der changerer i blå og grønne farver. Dette drysser man over sin lak og trykker forsigtigt på det så det sidder. Dette er virkelig, og jeg mener VIRKELIG, noget svineri. Glitteret kommer til at flyve lidt rundt. I sættet får man en bakke som man kan holde fingrene over, så man kan hælde det resterende glitter tilbage i flasken. Det er bare ikke helt nemt. Og dette er nok det eneste dårlige jeg har at sige om dette sæt. Det er lidt noget svineri.

5

Efter jeg havde drysset glitteret på tog jeg UV top coaten på (Jeg gjorde MENS jeg havde min UV lampe tændt, så jeg kunne se om jeg ramte rigtigt, og fik det ud over hele neglen som jeg ville. Ellers er det umuligt at se. Bare et godt råd)
Jeg valgte også at tage almindelig top coat på, for at gøre teksturen lidt mere glat. Ellers er den ret ”liquid sand-agtig” hvilket jeg faktisk synes er ret cool. Og egentlig var det også flottere før almindelig top coat, for nuancerne i glitteret stod mere frem. Men jeg synes nu alligevel, at det er fint.
Hvis jeg nu var én der tog i byen, så ville jeg tage Ciatés UV top Coat over hver lak.. for hvor cool er det ikke, at de bare lyser op under UV lys?

6

7

9

Sættet er tilsendt til anmeldelse af Mildh Beauty Press

4 Comments on “Ciaté Corrupted Neon Manicure – Foam Party

  1. WOW! Hvor flot altså! Har slet ikke hørt om det sæt før nu. Bliver nødt til at prøve det🙂 også selvom glitteret roder lidt😉

Skriv et svar

