Nail Art July – Pastel (+ Tutorial!)

I denne måned har jeg besluttet mig for at lave en challenge, nemlig en Challenge der hedder “Nail art July”. Denne challenge er lavet af Californails, som laver en challenge for hver måned, hvor man hver tredje dag skal lave en ny manicure.
Jeg er vildt dårlig til at holde mig til sådan nogle challenges, og jeg når nok ikke at lave dem alle, men.. jeg vil prøve. Jeg er allerede bagud.. men hvad så!😀
Nederst poster jeg et billede at det man skal lave på neglene i Juli.

Første tema er pastel.. så jeg har lavet pastel muslinger på mine negle. Jeg synes de er så fine! Jeg er helt vild med resultatet. Jeg har også lavet en video tutorial til disse negle, og jeg vil prøve at lave nogle flere tutorials når jeg laver manis til denne challenge.

Min base er Sally Hansen Shore-ly, og resten er akrylmaling.
Egentlig ville jeg måske gerne have haft, at jeg havde valgt en anden base.. en der var lidt sand-agtig i farven. Men jeg synes nu alligevel, at der er flot😀. Og konkylierne ligner ikke lorte… (og hvis de gør, er det de flotteste lorte jeg har set)

2

3

1

nailart

5 Comments on “Nail Art July – Pastel (+ Tutorial!)

  1. Yey, video ;):) And those are thin brushes…. I don’t think I own that thin Ones … ❤❤❤ I love all Your work🙂 I really thought You used actylic paint with all these tiny tiny line, easy to mess ip, but You… Are simply amazing🙂

Skriv et svar

