NOTD – Dance Legend Cosmic Rainbow

1

I dag har jeg en fantastisk lak fra Dance Legend at vise Jer. Jeg faldt over Dance Legend, da jeg så billede af deres holografiske lakker i en af neglegrupperne på facebook. Det var kærlighed ved første blik, og selvom jeg gerne ville have haft alle 12 fra kollektionen, valgte jeg to som jeg bare måtte have.

I dag vil jeg vise den lilla, men mon ikke jeg får tid og mulighed her i løbet af sommeren til at vise den grønne også?😉

Denne hedder Cosmic Rainbow. Ret passende navn synes jeg. Det er en helt fantastisk holografisk hololak. Altså.. bare se på den. Der er altså meget holo dér!
Farven er der i hvert fald ikke noget i vejen med, og der er heller ikke noget i vejen med applikationen. I forhold til, at mange holoer er svære at lægge på, så var denne utrolig nem. Der var ingen problemer! Dette er to lag med top coat, og top coaten fjernede ikke noget af den holografiske effekt (Jeg brugte desuden Poshé)

Jeg har kun to billeder i dag men jeg synes egentlig heller ikke, at der er brug for flere. For.. disse to billeder siger det hele!

Lakken er desuden købt her: http://www.dance-legend.com/

-

3

5 Comments on “NOTD – Dance Legend Cosmic Rainbow

  1. Har total forelsket mig i den pinke sand lak den er så fed bare virkelig træls de er fra USA så der kommer told på hvordan fik du dine? Betalte du told? Hvis ja hvor meget kan jeg så regne med at told bliver

  2. Kiggede på min Taylor Swift Wonderstruck parfume i dag, og tænkte på hvor fedt det kunne være, hvis der fandtes en neglelak som mindede om flasken. Den har nemlig det her viiildt flotte skær af mange farver. Og da jeg så så dit post med den her lak, tænkte jeg bare: DER ER DEN! Det er lige den jeg har kigget efter!:) SÅ flot farve!

  3. Jeg glæder mig til at se den grønne, jeg har længe været på jagt efter en flot grøn holo. Rigtig god weekend.🙂

Skriv et svar

