NOTD – X-Men Evolution

Det har stået lidt stille her på bloggen de sidste dage, men nu har jeg snart sommerferie (I 2 måneder og 2 uger!) og så skal jeg nok få lavet en masse fine negle jeg kan vise på bloggen.

I dag vil jeg vise mine x-men Evolution negle. Da jeg var lille elskede jeg (og elsker faktisk stadig) x-men evolution. Det var bestemt en af mine yndlingsting at se i fjernsynet. Jeg har altid været vild med “fantasy”-halløj.
Så selvfølgelig skulle der noget x-men på neglene. Først og fremmest havde jeg svært ved at vælge hvem jeg skulle lave, for jeg har ligesom kun fire negle (min tommelfingernegl skal lige vokse helt ud, efter mit lille uheld for en måned siden. Dog er den blevet rigtig flot allerede)
Jeg valgte dog at lave Nightcrawler, Rogue, Cyclops og Jean, selvom jeg også gerne ville have lavet Storm og Spyke som er nogle af mine absolutte x-men. Men.. det blev det ikke lige til.
Den eneste jeg er tilfreds med er Cyclops. Jeg synes han ligner ret godt. Jeg kan også godt lide Nightcrawler.. men de to andre. Meh. Dem er jeg ikke tilfreds med. Jean ligner bare ikke Jean.

Jeg fik virkelig dårlige billeder af denne mani, så der er kun et billede idag. (og så er der sku en regndråbe på Rogue.. tsk. Fail)
Og nu har jeg lige lagt mat top coat på, og det er meget pænere synes jeg. så måske uploader jeg et billede i morgen af det.

1

6 Comments on “NOTD – X-Men Evolution

  1. Awesomeness ! !
    Jeg er selv en stor fan af x-men og syntes altså at du bestemt gør dem retfærdighed !😀

  2. This is truly something! The skin on each face even plays with shade and different light effects!
    You always surprise me with the greatest things you do – thank you😉

Skriv et svar

