NOTD – Chanel gradient

1

Forleden fik jeg købt mig de tre nye lakker fra Chanels sommerkollektion, Bel Argus, Azuré og Lilis. Sådan nogle skønne farver.
Da jeg så Bel argus og Azuré ved siden af min Chanel Peridot, vidste jeg, at jeg måtte prøve at lave en gradient med de farver sammen. De har nemlig samme duochrome og shimmer, så jeg tænkte at de ville være perfekte sammen. Og jeg havde ret, for det blev bare så flot.
Det var desværre svært at fange på billederne, men jeg har prøvet.Det sidste billede er med blitz, og bliver egentlig bare vist så i kan se hvor meget shimmer der er i disse lakker!

Her har jeg sponget lakkerne over en sort base, for at farverne blev vist bedst muligt.

3

5

4

2

13 Comments on “NOTD – Chanel gradient

  1. Nå prøver lige at skrive min kommentar en gang til… Det er så fedt den vil logge en ind men ikke husker det man lige har skrevet😦 Nå men skrev jo egentlig bare det er så skide flot! Tænk at noget så simpelt som en gradient kan gøre ens negle så pæne😀 jeg lurer også på mine konstant, det er så fedt😛

  2. I have Peridot, and will try to combine it with China glaze polishes! Great idea❤

  3. How do you do that! Amazing!! I wouldn’t have come up with the idea of making a gradient with these colors, but it looks wonderful!

  4. Ville ønske jeg kunne gøre det!🙂

    witherly.wordpress.com

Skriv et svar

