NOTD – Silly Boy (inspired by The Blue Van)

Jeg synes efterhånden det var lidt tid siden jeg havde lavet nail art, så fredag aften gik´jeg igang.. Jeg tror klokken var 22.30 eller 23 eller sådan noget, men jeg havde taget en lur på fire timer(ja,jeg var træt) så jeg tænkte at jeg ikke ville blive træt, og at jeg nok kunne klare et par timers neglesjov.

Dette nail art er inspireret af coveret på en af mine yndlingssange i øjeblikket, nemlig Silly Boy af The Blue Van. Jeg synes coveret er super fedt, så jeg skulle selvfølgelig prøve lave det på neglene.
Det er første gang jeg laver roser, så de er ikke så gode. De ligner i hvert fald ikke rigtig roser.
Men jeg ret tilfreds med dette. Som I måske ved, så elsker jeg at lave detaljearbejde, og det må man sige at dette var.

Min base er desuden Chanel Graphite, som jeg fik anskaffet da Magasin Kongens Nytorv havde den på tilbud til 50kr! Fantastisk flot lak! De skulle stadig have en masse tilbage, og det er bestemt ikke et tilbud man vil gå glip af, hvis man kan lide Chanel.. eller denne fede lak!

Jeg vil i den kommende tid lave mere nail art. Der er gået lidt for meget swatch i den, og jeg vil gerne have mere nail art på bloggen🙂

Min langefingernegl var desuden filet vildt skævt. Jeg ved ikke om det er til at se, men jeg kunne i hvert fald se det. Så nu er den blevet filet.

2

1

3

9 Comments on “NOTD – Silly Boy (inspired by The Blue Van)

  1. Wauw ! Ligner virkelig coveret godt. Havde helt glemt TBV, tror jeg skal høre dem i morgen ♥

  2. **SKRIIIIIIIG** Jeg har simpelthen ønsket mig Graphite så længe, men har kun kunnet finde den på Ebay, hvor jeg ikke tør og gider købe den fra, og så har de fandme haft den i Magasin TIL EN HALVTREDSER?!? You are sooo lucky!
    Og fy for pyffer et fedt design du har lavet her!😀

  3. Pingback: Meine liebsten Nagellackblogs | ♥ MAGIMANIA Beauty Blog ♥

Skriv et svar

