NOTD – Sally Hansen Shell we dance?

Forleden købte jeg tre ny Sally Hansen lakker, for Matas har 3for2 på Sally Hansen lakker i øjeblikket, så det kunne jeg ikke sige nej til.

Jeg købte denne super flotte, meget sheer, lyserøde lak kaldet Shell we dance. Jeg så at Chalkboardnails postede et billede på instagram, hor hun havde denne farve på, bare i Gel form, og det så så flot ud. Så jeg tænkte at jeg måtte se om den også var fin som almindelig lak. Og der er den.

Den er utrolig sheer, så jeg måtte tage 5-6 lag på for at det ser ud som på billederne. Jeg synes det er så flot. Meget neutralt. Jeg elsker det.

1

2

3

4

6 Comments on “NOTD – Sally Hansen Shell we dance?

  1. Super flotte negle!🙂

    Jeg er ikke så meget inde i det, men har du negle på under neglelakken?

  2. It makes your hands look so tan! Gorgeous nude color on you!🙂

Skriv et svar

