NOTD – Ciaté Helter Skelter

I dag har jeg den fineste lilla glitterlak på. Glitterlakken er fra Ciatés kollektion Fairground, og lakken hedder Helter Skelter.
Lakken består af en masse rundt glitter i en klar base. Man kunne nok bruge omkring tre lag for at dække neglen helt. Jeg har dog lagt lakken over China Glaze Fancy Pants, da jeg bedst kan lide at mine glittere har en base, da jeg så synes det er lettere at få en pæn kant ved neglebåndende.
Helter Shelter er utrolig glitrende, især i solen.. så lakken har været skøn at have på idag! Perfekt party-lak!🙂. Jeg føler mig virkelig festlig med den på.

1

2

Dem af Jer der følger mig på Instagram ved sikkert, at jeg er kommet til skade med tommelfingeren, og derfor har en stor forbinding på.
For at gøre det kort, så havde vi sløjd i skolen (Ikke folkeskolesløjd, jeg går på pædagoduddannelsen ;D) og jeg snittede det yderste af tommelfingern af med en dolk. Negl og det hele. Så det kommer til at vare et godt tykke tid før jeg har en pæn tommelfingernegl, og jeg skal nok gå med en eller anden slags forbinding i lidt tid. Den forbinding jeg har på nu skal af søndag.. også skal der vidst en ny på.
Så hvis I ser lidt forbinding på nogle af mine neglebilleder i den kommende tid, så er det derfor, Der er ikke rigtig noget at gøre ved det. Det er ikke nemt at tage gode neglebilleder med sådan en klodset stor forbinging på..😦

3

Lakken er tilsendt til anmeldelse

6 Comments on “NOTD – Ciaté Helter Skelter

Skriv et svar

