IsaDora Pastel Graffiti Nails (plus nyhed fra IsaDora!)

isa

Jeg har haft denne kollektion i et godt stykke tid nu, og har også haft billederne klar, jeg har bare ikke lige hat tiden til at lave et indlæg. Det gør jeg så nu!

Dette er et indlæg fyldt med bileder af IsaDoras nyeste Graffitilakker. Graffitilakkerne er IsaDoras svar på crackle-lakker. Jeg har aldrig været særlig vild med crackle lakker, de har simpelthen ikke sagt mig så meget. Men det kan også være fordi jeg ikke har haft nogen. Eller, jeg havde Depend én en gang, men den var ikke rigtig noget værd.

IsaDora er kommet ud med helt nye pastel Graffitilakker, og de er så flotte! Jeg er vild med alt der er pastel, og disse farver er bare super smukke! De har også lanceret tre almindelige lakker med samme farver som nogle af Graffiti-lakkerne.
Inden jeg fortsætter er jeg nødt til at sige hvor meget jeg elsker denne kollektions navne; Linen, Cotton, Fresh, Soap og Mint. Looove it!

Jeg troede egentlig, at crackles var ”so last year”, men IsaDora laver altså stadig disse. Selvom jeg aldrig har været overvild for effekten, så er jeg vild med de farver (og navne) disse Grafittilakker har.
Jeg var nødt til at swacthe disse på et swatchhjul før jeg prøvede dem, og jeg fandt ud af, at jeg synes at de tager sig rigtig godt ud over lakker i samme farve. Jeg er ikke så vild med den store kontrast når man bruger crackle/graffiti lakker, men over lakker af samme farve, ser det super cool ud, og giver en rigtig fed effekt.

I dette indlæg har jeg brugt kun IsaDora lakker, så jeg også kunne få prøvet nogle af de IsaDora lakker som jeg ikke havde prøvet. (Prøv lige at se hvor flotte de creme lakker er! omg! Bella Vita og Miami Blue især!)
Alle billeder er uden top coat, da jeg synes det ødelægger effekten. Lakkerne tøet også hurtigt, så der er ikke brug for fast drying top coat.

Beetle Green + Linen
1

1a

Pistacchio + Mint
1f

1g

Miami Blue + Fresh
1d

1e

Bella Vita + Soap
1b

1c

Rosette + Cotton
1h

1i

Til sidst ville jeg lige fortælle at IsaDora er hoppet med på trenden med texturlakker. De har nemlig lavet en Sugar Crush kollektion, og oh my, hvor ser de lakker fantastiske ud! Det er vidst safe to say, at jeg er ved at dø over disse. Ah! :D (Billedet tilhører IsaDora)

ssugar

Alle lakker, undtagen Beetle Green, er tilsendt til anmeldelse

4 Comments on “IsaDora Pastel Graffiti Nails (plus nyhed fra IsaDora!)

  1. OMG the lilac and green-mint combos are just perfect, you managed to make me love this kind of polish, congrats😉

  2. Præcis som dig har jeg også kun ejet én depend crackle, og købte aldrig andre for jeg synes ikke det er pænt. Jeg synes dog at din idé med at lægge dem ovenpå samme farve, gør dem en del pænere – men stadig ikke noget jeg skal eje🙂
    Hvor kan man egentlig købe IsaDora lakker?

Skriv et svar

