Ciaté Caviar Manicure – Lemon Fizz

4a

Her i disse dage har jeg nogle forskellige sæt fra Ciaté at vise her på bloggen. Jeg har netop fået to af de nye Colourfoil sæt og det nye Chalkboard sæt ind af døren, og så jeg har haft et Caviar sæt liggende i lidt tid.

Dette er en af Ciatés forholdsvis nye caviar sæt. De har lanceret tre nye, Tutti Frutti, Cotton Candy og Lemon Fizz, som er det sæt jeg har.

Lemon Fizz sætter består af en fin pastelgul lak og caviarperler i blå/lilla, guld, lyserød og perlemor/gennemsigtig.
Den gule lak hedder Loop the loop. Den er rigtig nem at arbejde med fordi Ciaté har en dejlig bred børste. Lakken er en smule sheer, så jeg skulle bruge 3 lag. Jeg synes det er en rigtig fin farve.

Jeg kan bedst lide caviarmanicurer når man kun har det som accent nail. Jeg synes klart der er finest. Jeg bliver aldrig vil med, at der er sådan en manicure der efter lidt tid ikke er vildt pæn fordi perlerne falder af.
Men sjovt til fest eller andet arrangement hvor man vil være lidt sjov og festlig.

For sjov prøvede jeg også på mine andre negle. Nah, det er okay, men kan stadig bedre lide en accent nail!

2

3

1

5

Lakken er tilsendt til anmeldelse

8 Comments on “Ciaté Caviar Manicure – Lemon Fizz

  1. Love this look! Can’t decide if I like just the accent nail or the entire hand done with the caviar better, but they’re both adorable🙂

  2. Det er jo et vildt flot sæt. Tror det må være en af mine favoritter🙂
    Har selv 4 slags caviar sæt (fra julekalenderen, du ved), men det ser altid bare meget pænere ud på store negle som dine. Selv når jeg har “lange” negle, er de stadig vildt små. Rigtig irriterende😦

Skriv et svar

