NOTD – Gradient Tribal

Endelig fik jeg lavet en manicure som jeg har haft i tankerne længe. Jeg postede en skitse af idéen til denne mani på instagram for et godt stykke tid siden, men jeg har altså først fået den lavet nu.

Jeg startede med at lave en gradient af tre China Glaze lakker. Mimosas before manis, Pink-ie promise og Tart-y for the party.
Jeg blev så tilfreds med den gradient, så jeg tog selvfølgelig nogle billeder inden jeg fortsatte med mit tribal print.

Bagefter lavede jeg mit tribal print, som jeg også er SÅ tilfreds med. Jeg har både billeder med almindelig top coat og mat top coat.
Det var desværre lidt svært at tage billeder af neglene efter der var kommet tribal print på. Jeg ved ikke helt hvorfor.. Men jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet.

1a

2a

3a

4a

14 Comments on “NOTD – Gradient Tribal

  1. Kan du ikke lave en tutorial med disse negle og lægge den på youtube? Det ser fantastisk flot ud!

  2. Hej Coewless🙂
    Super fedt design! Kan du ikke lave en tutorial med hvordan du laver gradient?

  3. Love ur nails! Is the tribal print freehand or stamping? If its stamping what image plate did u use? Thanks!

  4. i’m SO in love with your manicure, you’re an artist (I know, i’ve already told you on Instagram^^) ! Your tribal print is just… stunning ! would you make a tutorial ? Anyway, your gradient base is perfect, once again, I would never have thought of this 3 colors together, but the result is amazing ! I think i love the matte version better😉

  5. Jeg er også helt vild med gradient’en! Vil også meget gerne se en tutorial. Tænker nemlig på om du lægger det sidste lag på spidsen med pensel eller om du dupper det hele?

  6. Pingback: 33DC: 3 Colour Gradient + Pattern | My Adventures in Nail Art

Skriv et svar

