China Glaze Hologlam kollektion PART 2

cgh

I dag kan jeg endelig vise mine swatches af China Glaze Hologlam kollektionen. Jeg har valgt at dele billederne op i to indlæg, simpelthen fordi jeg har to billeder til hver lak, og indlægget ville blive alt for langt hvis alle billeder var i ét.
Denne del er de rødlige lakker.
Jeg bestilte disse lakker fra sælgeren Justchinaglaze på ebay. Som man kan se på biledet, er den brune ikke helt pæn. Den havde åbenbart ikke været helt lukket. Men heldigvis sender sælgeren mig en ny (der var også en lak der manglede en børste.. den får jeg også tilsendt)

Anyway, jeg er utrolig positivt overrasket over denne kollektion! Jeg vidste godt på forhånd, at de ikke ville være mega holografiske, men jeg synes farverne var fine, så jeg besluttede mig for at købe dem. Jeg er meget imponeret af holoen! Der er mere holo end jeg lige havde troet. De er simpelthen så smukke!
Jeg er rigtig glad for kollektionen, dog kunne jeg godt have været foruden de lyse farver. Dem synes jeg egentlig ikke er særlig pæne.
Jeg vil sige, at det er en rigtig god idé at bruge en aqua base under disse lakker. De kan sagtens lægges pænt uden, men der er alligevel lidt lettere med en aqua base.

Nu til billederne!

Galactic Gray – Denne er en af mine yndlings fra kollektionen. Holoen er fantastisk, og jeg er vild med den brun/sorte farve.
gg1

gg2

When stars collide Denne samt Infra Red er nok mine absolutte yndlings fra kollektionen. Farven på When Stars Collide er bare så fin og unik og så er holoen også bare fantastisk. Sådan en smuk smuk lak !!
wscmedtek

wsc1

Infra Red – Min anden yndlings. Jeg er vild med denne farve. Jeg er ellers ikke mega meget til lyserød, men denne er bare SÅ flot!
ir1

ir2

Astro hot – Nah. Ok farve, men ikke min yndlings.
ah2

ah1

Get Outta my space – En fin lys lilla farve. Men igen, lidt for lys for min smag.
goms1

goms2

Not in this galaxy – Jeg er overrasket over hvor godt jeg kan lide denne. Billederne blev ikke så gode, holoen er klart bedre IRL. Men det er en skøn koralfarve.
nitg1

nitg2

SE PART 1

4 Comments on “China Glaze Hologlam kollektion PART 2

Skriv et svar

