China Glaze Hologlam kollektion PART 1

cgh

I dag kan jeg endelig vise mine swatches af China Glaze Hologlam kollektionen. Jeg har valgt at dele billederne op i to indlæg, simpelthen fordi jeg har to billeder til hver lak, og indlægget ville blive alt for langt hvis alle billeder var i ét.
Så første del her er de blå/grønne lakker.
Jeg bestilte disse lakker fra sælgeren Justchinaglaze på ebay. Som man kan se på biledet, er den brune ikke helt pæn. Den havde åbenbart ikke været helt lukket. Men heldigvis sender sælgeren mig en ny (der var også en lak der manglede en børste.. den får jeg også tilsendt)

Anyway, jeg er utrolig positivt overrasket over denne kollektion! Jeg vidste godt på forhånd, at de ikke ville være mega holografiske, men jeg synes farverne var fine, så jeg besluttede mig for at købe dem. Jeg er meget imponeret af holoen! Der er mere holo end jeg lige havde troet. De er simpelthen så smukke!
Jeg er rigtig glad for kollektionen, dog kunne jeg godt have været foruden de lyse farver. Dem synes jeg egentlig ikke er særlig pæne.
Jeg vil sige, at det er en rigtig god idé at bruge en aqua base under disse lakker. De kan sagtens lægges pænt uden, men der er alligevel lidt lettere med en aqua base.

Nu til billederne!

Strap on your moonboots – Dette var umiddelbart min yndlings fra kollektionen.. fordi den er blå, navyblå (som er min yndlingsfarve). Det er nok ikke min absolutte yndlings fra kollektionen, men helt klart en af dem🙂
soym 2

soym1

Take a Trek – Super fin blå farve. Den er lidt lysere end Strap on your moonboots
tat1

tat2

Sci fly by – Dette er en af de lyse lakker som jeg ikke er så vil med. Den er som sådan flot nok, men den er bare for lys synes jeg
sfb1

sfb2

Don’t be a luna-tic – Endnu en af de lyse farver. Denne er meget sart grøn, og er egentlig ret fin.
dbal2

dbal1

Cosmic Dust – Denne kan jeg rigtig godt lide. Farven er rigtig fin, en fin grå/sort.
cd1

cd2

OMG A UFO – Denne tager nok prisen for det bedste navn. I hvert fald et af dem. Denne er en af mine yndlings. Jeg er vild med farven. Jeg synes den er super flot.
oau1

oua2

SE PART 2

One Comment on “China Glaze Hologlam kollektion PART 1

  1. Super flotte lakker! (& swatches) – STOR FAN! ❤ ❤🙂
    ~ tænkte på, om der kom told på pakken fra ebay.com?

    Overvejer selv at købe nogle af lakkerne fra denne kollektion, når jeg en dag får råd^^’

    [[http://hearthobbitnails.wordpress.com/]]

Skriv et svar

