NOTD – FNUG Futuristica + stamping

I søndags tog jeg min FNUG Futuristica lak på, fordi vejrudsigten havde lovet sol og godt vejr mandag og tirsdag. I dag fik jeg i hvert fald godt glæde af holoen, for solen skinnede virkelig (Vi kan takke min mor som har fødselsdag i dag.. sammen med dronningen)
Super fin lyseblå holo. FNUG holoerne er jo bare vilde, det kan man ikke komme uden om. De er svære at fange helt præcist på billeder, men jeg synes jeg fik det. Jeg indstillede mit kamera lidt mærkeligt for at få noget der lignede det jeg så i virkeligheden. De ser lidt slørede ud, men sådan er det når man ikke lige ved hvad man laver ;D.

Jeg dik desuden også lige stampet lidt, bare for sjov, inden jeg fjernede dette. Jeg havde lyst til at få ny lak på. Stampingen er lavet med IsaDora Persian Princess.
Jeg går desuden og venter på China Glaze’s Hologlam kollektion.. den må gerne snart komme ;D

1

4

3

2

7 Comments on “NOTD – FNUG Futuristica + stamping

  1. Kan du ikke lave en CG review hurtigst muligt når du får dem?🙂 Jeg synes ikke de sdr så vilde ud så jeg har købt nogle Color Clubs istedet🙂 Har den sorte på vej nu, glæder mig meget til holo sort:-p Ved du om der findes en hvid holo?

  2. Holos are so beautiful in the sun! It looks like a completely different polish in the shade. Beautiful stamping.

Skriv et svar

