NOTD – Simple Tribal (Ver.2) Nude and Neon!

Jeg havde lyst til at lave mit Simple Tribal design igen. Jeg var rigtig glad for det sidst, men jeg var ikke så tilfreds med hvor ”klumpet” akrylmalingen var. Det så ikke helt godt ud. Ellers elskede jeg det!
Så jeg fik lyst til at prøve det igen, denne gang med neglelak. Så jeg tapede, malede, ventede, tapede, malede, ventede. Ja, sådan er det jo når man vil gøre det besværligt, men jeg er SÅ tilfreds, for her er det nemlig slet ikke klumpet. Desuden er jeg vild med farvekombinationen.
Jeg er vidst på et Nude og neon kick! Jeg elsker det!
Her har jeg, igen, brugt GOSH Groovy Grey, Essie Good as Gold og den orange er en no name Color club (seriøst, jeg aner ikke hvad mine neon Color club hedder!). Det sorte er denne gang lavet med akrylmaling i stedet for flydende eyeliner.
Denne gang fik jeg kun plads til to takker, hvor jeg sidst havde plads til tre. Men jeg synes det er super fint alligevel.
I må ikke blive sure hvis I ser denne mani et par gange mere i år ;D


1

2

3

5 Comments on “NOTD – Simple Tribal (Ver.2) Nude and Neon!

Skriv et svar

