NOTD – Neon and Nude

Dette bliver et hurtigt lille indlæg.

Jeg havde lyst til at lave noget med nude og neon. Og det blev til denne striping tape mani. Jeg er vild med farverne sammen. Det er GOSH Groovy Grey og en no name Color club.
Bare ærgerligt at top coat trak i farven.. ;(. Jeg var ikke sikker på at jeg ville vise dette, for det er sku ikke helt godt, men jeg er vild med manicuren i sig selv.. bare ikke at topcoaten var dum.

1

2

3

9 Comments on “NOTD – Neon and Nude

  1. Mon ikke din CC er popstatic?🙂
    Det er envild sammensætning som jeg aldrig selv ville være nået frem til🙂

Skriv et svar

