NOTD Red Killer Heels Half Moon mani (Feat. FNUG)

Så er jeg tilbage med endnu en mani kun med FNUG neglelakker. Jeg er virkelig glad for de lakker Charlotte har sendt til mig, og jeg synes der er mange lakker der fungerer godt sammen. Så jeg har det sjovt med at finde på manicurer hvor det kun er FNUG lakker😀

Denne gang har jeg lavet en simpel half moon mani, som I måske ved, er en af mine yndlings manicurer at lave. Jeg synes at de er så stilige og seje, og jeg elsker at lege med farvekombinationer.
Til dette manicure har jeg brugt Flip Flop en flot koralfarvet lak (som ser totalt neon ud på billeder) den anden lak er Killer Heels. Killer Heels er Killer. Ny yndlingslak, det er helt sikkert. Den er SÅ smuk! Jeg er helt vild med den.
Egentlig var det meningen at Killer Heels skulle have været halvmånen, men det fungerede bare ikke. Men jeg synes at dette er så cool. Jeg er vild med denne kombi!

Og nu kan vi endelig glæde os over, at solen er kommet, sneen er væk, og man kan få taget gode neglebilleder! YAY!

3

1

2

4

10 Comments on “NOTD Red Killer Heels Half Moon mani (Feat. FNUG)

    • Jeg bruger sådan nogle klistermærker i buet form. Jeg har mine fra ebay. Du kan prøve søge på manicure stickers🙂

  1. De er virkelig flotte! Men jeg kunne også tænke mig at vide hvordan du gør?🙂

Skriv et svar

