Darling Diva – Oh no!! she didn’t!!! (blue nails for autism)

I dag er det World Autism Awareness Day, og i dette tilfælde er der mange neglebloggere der maler deres negle blå, da blå er farven for Autisme.
Jeg har ikke selv blå negle i dag, men det havde jeg forleden, så i dag er jo en perfekt dag at vise hvad jeg havde på.

Jeg prøvede nemlig endelig min holografiske Darling Diva lak fordi solen var fremme. Lakken hedder Oh no!! She didn’t!!!, og kan vi lige snakke om hvor skønt et navn det er? I love it!
ONSD er en sheer holografisk blå lak med en lidt sølvglitter i. Sølvglitteret er mest tydeligt i skyggen, hvor den holografiske effekt ikke tager over. Så lakken er både pæn i skyggen og i solen.
Siden lakken er sheer, har jeg lagt den over FNUG Cult Look, som er en flot blå/lilla lak.

Det var super svært at fange den holografiske effekt på billederne. Lakken er meget mere holo i virkeligheden, så det er en skam at det ikke kan ses på billederne.

Darling Diva lakker kan købes på Norway Nails. Husk at bruge koden COEWLESS10 for at få 10% af din ordre!🙂

1

2

Lakken er tilsendt til anmeldelse

4 Comments on “Darling Diva – Oh no!! she didn’t!!! (blue nails for autism)

Skriv et svar

