NOTD- Butterflies

First off, som I måske kan se er min blog lavet lidt om. Jeg har fået ny header og nyt tema! Jeg var træt af det andet, så det var tid til noget nyt. Jeg har endda ofret lidt penge på dette tema, for jeg synes det var så fint. Det ligner ret meget det andet. Jeg kan altid skifte tilbage til det andet, men nogle gange er det meget rart at ændre looket lidt!🙂
Jeg retter lidt rundt på det i morgen, så man kan se teksten under headeren bedre!

I weekenden havde jeg lyst til at lave lidt nail art, for det var lidt tid siden. Nogle gange går det lidt lang tid i mellem. Jeg skal også lige finde tid til at lave det.
Jeg valgte at lave en manicure inspireret af nogle Royal Copenhagen påskeæg. Jeg har lavet to af neglene, og vidste ikke hvad jeg skulle øre med de andre, så de forblev bare plain. Det ødelagde manien lidt, hvilket er surt, for jeg kan rigtig godt lide sommerfuglen på min langefinger. Den anden., mah. Den ser lidt for cartoon-agtigud synes jeg.

Min base er hjemmeblandet af en hvid og en beige lak. Resten er som altid akrylmaling.
Jeg er sku ikke så tilfreds. Kun med langefingeren. Nå, videre til næste mani!🙂
Jeg har inkluderet et halv-creepy closeup af sommerfuglen ;D

1

2

7 Comments on “NOTD- Butterflies

  1. Hej
    Jeg synes der mangler et sted hvor man kan søge efter noget bestemt på din blok, enten efter et bestemt mærke eller eksempelvis neglepleje eller stamping. Det havde du på den anden side, men eller super blok du har🙂

Skriv et svar

