Nilens Jord Sweet Peach + Glitter Rose

I dag har jeg lidt nyheder fra Nilens Jord at vise jer. Jeg har fået tilsendt Nilens Jords nye forårslakker, og de er simpelthen så fine!
Jeg er vild med Nilens Jord som mærke, fordi det er så luksus, men jeg har altid gået forbi deres neglelakker, fordi jeg synes de er lidt kedelige. De er flotte, men ikke vildt specielle, og ikke noget man ikke kan finde andre steder. Men jeg synes disse to lakker er så fine til forår og sommer, og jeg er vild med at der er en glitter med. Jeg har ikke set glitter fra Nilens Jord før, så det synes jeg er super fedt at se fra dem. Og at glitterlakken er vildt flot, gør det endnu bedre!

Først viser jeg cremelakken som har nr. 697 (Den hedder Sweet Peach, men det står ikke på neglelakken), som er en super fin lyserød/koral farve. Den er så smuk. Virkelig lækker konsistens, og farven er bare herlig. Det er både billeder i skygge og i sol.

Nedenunder har jeg vist glitterlakken (som har nr.693 og hedder Glitter Rose) over både 697 og sort. Jeg vidste bare at den ville være smuk over sort, og det er den. Jeg er helt vild med lakker der ligner nattehimmelen, og det synes jeg bestemt at denne glitterlak gør over en sort base.
Sådan en flot glitterlak! Glitteren består af små runde glitterstykker og større hexagonglittere. De små glitterstykker er holografiske, og holoen er ret vild! Det er bare lidt svært at fange på kamera.

Hver lak koster 99,95 kr. Nilens Jord kan købes i Matas.

3

2

1

3

4

1

2

Lakkerne er tilsendt til anmeldelse

One Comment on “Nilens Jord Sweet Peach + Glitter Rose

Skriv et svar

