Linda Johansen – Sargasso Sea

For et par dage siden fik jeg nogle lakker fra søde Wenche fra Norway Nails. Jeg har desuden fået en speciel kode til Jer læsere, så I kan få 10% af når I bestiller på Norway Nails. Koden er COEWLESS10

Jeg var rigtig glad for at se en Linda Johansen lak i blandt, for jeg har længe synes hendes lakker så virkelig lækre ud.
Så det er selvfølgelig den jeg har at vise i dag.

Farven hedder Sargasso Sea, og det er en super flot mørk grøn creme lak. På mine billeder ser den lidt lysere ud end den er i flasken, men mine billeder er også taget i direkte sollys.

Det er en super flot lak. Rigtig skøn i konsistensen, og er perfekt efter to lag (et kunne nok gå, hvis man lagde et tykt og præcist lag)

Dette er i hvert fald ikke min sidste LJ lak. Og hvor sødt er det ikke lige, at lakkerne hedder Nail Candy? Det er et skønt navn!

1

2

4 Comments on “Linda Johansen – Sargasso Sea

Skriv et svar

