NOTD – Retro Squares (feat. FNUG neglelakker!)

Forleden dag fik jeg den skønneste pakke fra Charlotte Fnug Munksgaard, ejeren af neglelakmærket FNUG. Mange kender nok hendes helt utrolige holografiske lakker (som jeg selv har to af, den ene kan ses HER), men hun har også lavet en masse andre flotte lakker. Jeg har modtaget nogle af dem, så selvfølgelig ville jeg lege lidt med dem.

Jeg ville gerne lave noget med flere farver, og noget der var lidt forårsagtigt, så jeg har lavet et tapedesign med firkanter i forskellige farver.
Jeg har valgt at holde det i rødlige/orange farver, men har også taget en grå med, for at tone det lidt ned. Jeg synes den grå passer super godt til de andre farver.
Farverne jeg har brugt hedder Urban Look (grå), Front Page (Neon lyserød), Supermodel (Orange) og Flip Flop (koral).
Den hvide som er brugt til basen er fra Tiger.

Jeg er helt vild med dette design. Jeg synes det er så fint, og lakkerne er skønne sammen.
Især den koralfarvede er lækker, da den er rigtig pigmenteret. I like it!

2

4

1

Kopi af 3

Lakkerne er tilsendt til anmeldelse

8 Comments on “NOTD – Retro Squares (feat. FNUG neglelakker!)

  1. Hvordan tørrer du dine negle uden at ridse dem? Jeg nægter at tro, du kan sidde stille så længe og at de tørrer så fint naturligt. Når jeg selv har lagt neglelak kan der godt gå op til 4-5 timer før det er HELT tørt og man kan røre ordentligt ved dem uden at ridse dem. Dét har jeg simpelthen IKKE tålmodighed til😮
    Derudover en rigtig lækker blog, som jeg følger flere gange i ugen.

  2. Jeg skal til Danmark i påskeferien, har du noen butikker du anbefaler med neglelakk?🙂

  3. Woaw.. Det er flot! Hvor får du dine pensler fra og kan jeg selv købe dem?😉

Skriv et svar

