Mavala London

For et stykke tid siden fik jeg den sødeste lille pakke med 5 mini Mavala neglelakker. Alle de farver jeg fik var super fine, men især den røde, London, fangede mit blik fordi den bare var så.. rød!
Selvom flasken er lille, så er penslen faktisk en rigtig fin størrelse, og er nem at arbejde med. Konsistensen på lakken var rigtig god. På billederne er det vidst to lag (eller tre, jeg kan ike lige huske det).
Super super flot lak. Jeg elsker hvor klassisk den er, og hvor ”pangfarvet” den er. Så flot!
jeg har taget billeder både i skyggen og i solen. I solen er den klart mere lys, hvilket jeg godt kan lide!

Der findes 38 forskellige farver af Mavalas minilakker. De kan fås i Matas og koster 39,95kr (Flaskerne er 5ml)

2

3

1

Lakken er tilsendt til anmeldelse

2 Comments on “Mavala London

Skriv et svar

