NOTD – OPI Liquid sand Get your number

Forleden dag var min mor og jeg ude og cykle, og vi endte i Frederiksberg centret. Selvfølgelig skulle jeg lige forbi Matas, og hold da op, deres udvalg af neglelak er helt fantastisk.
Jeg var overrasket over, at de havde både OPI’s Mariah Carey kollektionen og Euro Centrale. Jeg var simpelthen nødt til have Get your number med hjem. Jeg havde ellers ikke planlagt at få nogle Liquid sand, men Get your number var så flot.
Jeg er vild med teksturen. Den er meget mindre grov end jeg havde troet. Desuden synes jeg den er rigtig nem at lægge. Dette er tre lag.
Jeg har også prøvet med top coat, og det er også bare super fint!

2

1

3

5

4

13 Comments on “NOTD – OPI Liquid sand Get your number

  1. Hold da op en fed tekstur! Den MÅ jeg eje:)
    Kan du ikke lave en tutorial på hvordan du sliber dine negle? Jeg misunder virkelig den der form!

  2. I will have to buy this in several shades. I love the way it looks. Thank you for showing us this!

  3. Love it! Can’t decide whether I prefer Liquid Sand with top coat or without.. they look equally gorgeous❤ Now I just need to hunt for this in stores…

  4. Den er da bare vild fed! jeg har enkelte stedet læst om personer som har lavet denne tekstur selv i lakken, dette vil jeg også afprøve😉

  5. Ja, du fik lokket mig, så jeg måtte også lige en tur forbi Matas og jeg fik den sidste!! Meeen kom også til at købe Stay The Night – den er også ret flot😉 to x OPI = en gratis Quick Dry Top Coat (i hvert fald i “min” Matas) – ja tak😀

  6. Likte den nesten bedre uten topcoat Utrolig nydelig i begge variantene, vil ha!!🙂

Skriv et svar

