VINDERNE af biobilletter til Beautiful Creatures!

Tusind tak for alle kommetarene til denne giveaway. Jeg skulle have fundet vinderne i fredags, hvilket jeg også gjorde, men jeg har ikke lige haft tid til at blogge.

Ligesom sidste giveaway var der rigtig mange der deltog i denne, og det er jo rigtig skønt.

Vinderne er fundet ved hjælp af Random.org, og numrene blev nr. 11 nr. 29 og nr. 37, så vinderne er…

Sofie Skov

Marianne (med kommentaren: Rigtig fin stamping🙂 Bogen hedder “Stormvind”, jeg krydser fingre🙂 )

Katrin Julius

Til lykke!

Vinderne skal skrive en mail til sanne.jacobsen @ egmont.com og skrive jeres adresse.
I må meget gerne skrive en kommetar her, så jeg ved, at I har set dette!

7 Comments on “VINDERNE af biobilletter til Beautiful Creatures!

  1. Yay, det var en glædelig nyhed, tak “random.org” og Eva!😉 Jeg vil glæde mig til at se den😀

  2. Hej.
    Jeg har ikke fået noget svar på mailen til Kristina omkring den giveaway jeg vandt med 5 valgfrie ting fra hjemmesiden. Ved du noget?🙂

  3. Har sendt emailen til Sanne men har haft lidt problemer med min email for tide. Ville lige tjekke hun havde fået den…?

Skriv et svar

