NOTD – Minnie Mouse + Tutorial!

I går havde jeg lyst til at lave en tutorial til youtube, men jeg vidste ikke hvad jeg skulle lave. Pludselig fik jeg lyst til at lave Minnie Mouse, så det var det jeg gjorde.
Utrolig “simpel” manicure. Jeg har kun lavet Minnies ansigt, og ladet resten af neglene være plain.
De to farver jeg har brugt er IsaDora Rosette og China Glaze Keep Calm paint on. Resten er lavet med akrylmaling.

1

2

16 Comments on “NOTD – Minnie Mouse + Tutorial!

  1. Årh, hvor er de bare fine!
    Jeg misunder altså virkelig din evne til at male så lige, når det er så småt🙂
    Kh

  2. Fu**ing amazing!! I will never be able to do something like that! But I’ve one question. Can you do this on your other hand too???

  3. Hold kæft hvor er det godt lavet, det er jo sindsygt! Jeg har lige prøvet at lave en efter din video men den er jo ikke en brøkdel så god som din. Jeg er virkelig imponeret hehe. Elsker din blog🙂

Skriv et svar

