NOTD – Gold stamping + Vind biografbilletter til Beautiful Creatures!!!

Hejsa!

I dag skal jeg til gallapremiere på Beautiful Creatures, og jeg glæder mig vildt meget. Jeg er igang med at læse bogen, men har ikke nået at læse den færdig inden idag. Det er lidt ærgerligt, men jeg glæder mig rigtig meget til filmen alligevel!

Jeg har også 3×2 fribilletter at give væk. Sanne fra Nordisk film har været så sød at give disse billetter til denne lille giveaway, og det er jo rigtg skønt!🙂
Fribilletterne gælder fra d. 25. februar til den 21. marts og de gælder i alle danske biografer der viser filmen.
Jeg finder vinderne på fredag.

For at deltage skal I svare på:
Hvad hedder den danske udgave af bogen Beautiful Creatures? (Her snakker vi kun om bog 1 i serien)

I dagens anledning har jeg lavet negle inspireret af Beautiful Creatures. Nærmere sagt inspireret af coveret på bogen, filmcoveret vel at mærke.
Jeg synes de er super fine.. jeg elsker det stamping!😀

1

2

Jeg skriver detaljer om staping pladen og lakker senere!

45 Comments on “NOTD – Gold stamping + Vind biografbilletter til Beautiful Creatures!!!

  1. Den hedder “Stormvind” og vildt fede negle, din stamping ser virkelig godt ud!

  2. Den hedder Stormvind, og gud noget flot stamp! Er det en af dine XL plader?

  3. Den hedder Stormvind😀 glæder mig vildt til at læse bogen – har virkelig hørt meget godt om den. Jeg krydser alt der kan krydses for at vinde de billetter😀

  4. Den hedder da stormvind! Og nøj hvor kunne det være lækkert med billetter, har en veninde, der trænger til forkælelse😉

  5. Den hedder Stormvind, kunne helt sikkert godt tænke mig at komme ind og se den :-D!

  6. Fedt manner! Traileren ser god ud, så jeg vil meget gerne være med!🙂 Bog 1 hedder “Stormvind”.
    Glæder mig til opfølgende indlæg om stamping og udstyr!;D

  7. Stormvind.
    Det er udelukkende noget jeg kan huske fordi jeg er sådan en Harry Potter geek😀
    Har hørt meget godt om filmen, skal helt sikkert se den på et tidspunkt uanset hvad🙂

  8. Rigtig fin stamping🙂
    Bogen hedder “Stormvind”, jeg krydser fingre😀

  9. Den hedder da Stormvind!
    En film jeg virkelig har ventet på kom!

  10. Sikke en fab stamping! Bogen hedder Stormvind. Vil rigtig gerne se filmen! Den ser så spændende ud..🙂

  11. Det kunne være interessant, hvor du købte dine ting, da jeg har været ude for at de ikke var gode🙂 lidt irriterende, der ikke er nogle butikker i KBH (jeg har kunne finde), der har dem. Kender du evt noget?

Skriv et svar

