Featherbeautyshop giveaway VINDER!

Hold da op, jeg har aldrig haft så mange kommentarer på et indlæg før. Det kom helt op på 67 kommetarer! Det er jo vildt! Det var super sjovt at læse alle jeres kommentarer med hvad jeres ynslingstrends var/er!🙂

Jeg har fundet vinderen i dag, ved at bruge Random.org. Det blev kommentar nr. 4, dvs. vinderen er…

MARIE, med kommentaren: Jeg har altid været helt vild med de selvlysende negle, synes at de er helt vildt smarte og festlige! ❤

Mange gange til lykke! Jeg håber du bliver glad for de ting du vælger. Du skal skrive en mail til Kristina på mail: kristinaborg94 @ hotmail.com så hun ved hvilke fem valgfrie ting du vil have🙂
Du må desuden meget skrive en kommentar her, så jeg ved, at du har set dette indlæg🙂

Hold øje med bloggen senere idag, for der kommer endnu en giveaway😉

(Wow, det var lidt overdrevet med smiley’er til sådan et kort indlæg..)

One Comment on “Featherbeautyshop giveaway VINDER!

Skriv et svar

