NOTD – Gradient Damask

Hvis der er noget jeg elsker, så er det, når nail art, som man synes er vildt grimt når man er i gang med at lave det, ender med at blive rigtig fint. Sådan er det med min nuværende manicure!

Forleden fik jeg hele China Glazes Avant Garden kollektion ind af døren, så selvfølgelig havde jeg lyst til at bruge nogle af de lakker til min næste manicure. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle lave, men valgte så at lave en gradient. Af farver man måske ikke lige umiddelbart ville vælge sammen til en gradient.
Og da jeg først lavede den gradient, tænkte jeg ”Hvad fanden har jeg tænkt?”. Men da jeg så begyndte at lave nail art blev det meget bedre.. Og nu synes jeg at gradienten er super cool.

Gradienten er lavet med China Glaze Fade in to hue, Budding Romance og Passion for Petals. Jeg kan virkelig godt lide hvordan det næsten ser ud som om jeg har brugt flere farver.
Alle farverne er lidt sheer og jellyagtige, så de ”smeltede” ret godt sammen.. det lød mærkeligt ;D

Nail art’en er halvt inspireret af en Black Milk badedragt. Noget af det er bare lavet ud af hovedet.
Og omg, det var ikke ligetil at skulle disse og lave det hele spejlvendt på hver negl. Men det var rigtig sjovt! Og faktisk tog det ikke særlig lang tid, så det skal jeg bestemt pøve igen :]

Desværre har jeg kun fået et godt bilede af selve manien. Men jeg viser også mine to tommelfingre, den ene håndmalet, den anden med stamping. Jeg synes de begge er så flotte!

1

2

4

3

5 Comments on “NOTD – Gradient Damask

  1. Ooohhh!!! Jeg sad i forgårs og prøvede at vælge nogle ud fra den kollektion, men endte ud i at jeg nok er nødt til at købe dem alle – PÅ ET TIDSPUNKT😉

  2. den skal du næsten have i dit banner øverst på bloggen :O sååå flot

Skriv et svar

