V-day manicure!

Glædelig Valentines dag!

Jeg lavede denne mani for et par dage siden, så jeg havde en valentines mani klar til denne dag. For det hører sig til. Egentlig burde lyserødt og hjerter pryde mine negle idag, men det gør det altså ikke.

Forleden lavede jeg denne mani, som er lidt.. meh. Jeg fik endelig prøvet min Snehvide neglelak fra H&M, som faktisk er en rigtig fin lak. Jeg ved ikke lige hvor god den er som base til dette design, men den er i hvert fald fin.
Så valgte jeg at lave kys og en læbestift. Kyssene er ikke så kønne, men jeg synes læbestiften blev ret fin (Min sølv akrylmaling er ikke god, så det ser lidt klumpet ud). Jeg er ret vild med de skygger jeg fik lavet🙂

1

3

2

4 Comments on “V-day manicure!

Skriv et svar

