NOTD – Sally Hansen Lustre Shine Scarab

Igår fik jeg en lækker pakke fra Mildh Beauty Press med skønne nyheder fra Sally Hansen og Mavala (Og Mavala chokolade, formet som neglelaksflasket, ikke at forglemme!)
En af lakkerne fangede straks mit blik, så naturligvis var jeg nødt til at have den på med det samme.
Lakken er fra Sally Hansens nye kollektion som hedder Lustre Shine. Den består af 8 duochromelakker. Alle lakkerne indeholde ægte sølv-partikler, der giver lakkerne ekstravagant glans!

Denne hedder Scarab, og ligner, som navnet siger, en Scarab, en skarabæbille, altså de grøn/blå/lilla biller.
Denne lak har ikke vildt meget duochromeeffekt, men man kan godt fornemme at der både er blå og grønne farver i den. Jeg synes i hvert fald at den er super super flot, og så er den til og med lækker at arbejde med! Virkelig skøn konsistens!

Jeg er ved at være rigtig glad for Sally Hansen.. det eneste jeg ikke er så vild med, er dog, at alle deres kollektioner har forkellige flasker. Der ser underligt ud, når man kun har et par stykker fra hver ;D

Sally Hansen Lustre Shine kan købes i Matas fra starten af Marts til Maj. De er Limited Edition, så hvis de skal købes, så skal de gøres dér!
De koster 89,95kr.

1

2

3

Lakken er sendt til anmeldelse

6 Comments on “NOTD – Sally Hansen Lustre Shine Scarab

Skriv et svar

