NOTD – Illamasqua Raindrops

Illamasqua Raindrops er en lak jeg har ville have så længe, så da Illamasqua “re-released” den her for et par uger siden, købte jeg den straks! Den måtte bare hjem til mig.
Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg troede, at den på nogen måde kunne være pæn på mig, for grå lakker klæder mig bare ikke. Det har jeg erfaret med den ellers så fine China Glaze Pelican Gray. Grå, det er bare ikke en farve der ser godt ud på mig.
Raindrops er eller sådan en fin lak, og jeg kan rigtig godt lide den, men den klæder ikke min hudfarve godt. (Dog fik jeg nogle ret gode billeder, hvilket jeg er lidt overrasket over)

2

1

9 Comments on “NOTD – Illamasqua Raindrops

  1. Den er da så smuk, hvis du ikke vil have den, vil jeg da gerne købe den🙂

  2. Just ordered Raindrops from Illamasqua’s website. I was trying to wait until it was eventually released in US Sephora stores, but I don’t want it to disappear before I get the chance to own it! D: It’s so expensive to order from their UK store & have it delivered to the US though. $58 for 2 nail polishes after shipping. Insane.

Skriv et svar

