NOTD – Harry Potter crests

Hvis I har fulgt mig et et godt stykke tid, ved I måske, at jeg før har lavet fire Harry Potter manicurer, en for hvert hus. Det er efterhånden noget tid siden, så jeg fik lyst til at lave en ny Harry Potter manicure til en konkurrence på Instagram.
Denne gang er det en hel manicure med alle husenes våbenskjold. Jeg er utrolig tilfreds. Det er rimelig vildt at se hvor langt jeg er kommet fra Juli 2011 til nu.
Hvis I vil se de tidligere HP manicurer kan I klikke HER

Dette tog utrolig lang tid at lave (det snakker vi ikke om), og derfor er det lidt ærgerligt, at manicuren allerede er blevet taget af. Jeg skal nemlig lave røde negle til når jeg skal på introtur, for der har vi fået besked på, at have rødt på til introfesten.

Basen er Gosh Groovy Grey, og resten er som altid lavet med akrylmaling.
Der mangler lidt detaljer på Slytherin, men jeg blev træt og glemte nogle ting😀

1

3

Kopi af 5

17 Comments on “NOTD – Harry Potter crests

  1. Oh my god! Så fint! Älskar verkligen Harry Potter, så detta var helt underbart att se! Du är så duktig!

    Kram!

    //Alma

  2. ER DET MULIG *CAPSLOCKKLIKK!!!* Herregud, jeg satt nesten meg kjeven ut av ledd når dette bildet dukket opp i feeden på bloglovin.. Du er så Sinnsykt flink med detaljer at jeg blir spør! Enda en vakker og sinnSYK mani❤

  3. Jamen Eva dog… Det er simpelthen utroligt hvad du kan lave!!
    Jeg er nysgerrig efter at vide om dit kreative talent er/bliver din levevej?🙂

  4. Hold da op! Og jeg kan huske at jeg var helt vild med dine gamle HP manicurer😉
    Det er SÅ flot!

  5. super flot detaljer!! kan du mele også med venstre på højre hånd??

  6. Hold da op hvor er de flotte! Jeg elsker også Harry Potter, og ville virkelig ønske jeg kunne lave så flotte negle selv..🙂

Skriv et svar

