Neglelaksalg, til dem der har købt!

Jeg laver lige en liste til de tre som jeg har fået styr på. I må endelig skrive hvis i stadig er interesserede. Jeg skriver hvilke lakker det drejer sig om, og priserne.
Priserne er med fragt og kuverter.

Sanne: Jeg har utrolig travlt i øjeblikket, og har ikke tid til at mødes, så hvis du stadig er interesseret i lakkerne, må de blive sendt til dig. I så fald er prisen for tre Barry M + Kleancolor Chunky holo black 70kr.
Send mig en mail med adresse hvis du stadig er interesseret.

Sabine: Hard Candy Frenzy, Maybelline Orange Couture, Rimmel Beige Babe. Prisen i alt er 45kr.
Send mig en mail med adresse hvis du stadig er interesseret.

Marie: China Glaze Hook and line, China Glaze Zombie Zest, Opi not so bora-boraing pink. Prisen i alt er 60kr.
Send mig en mail med adresse hvis du stadig er interesseret.

Laura, er du stadig interesseret i Hard Candy mushroom og L’oreal 406?

Nana, er du stadig interesseret i Kleancolor Shooting star?
Astrid, er du stadig interesseret i Gosh Purple rain?

Til jer, jeg har ikke nok kuverter til at sende jeres endnu, men hvis i er interesserede, skal jeg skaffe nogen, men der går lidt tid før de kan blive sendt, da jeg har travlt i næste uge.

4 Comments on “Neglelaksalg, til dem der har købt!

  1. Jeg springer over. Men sig til hvis du får tid til at mødes og handle.

Skriv et svar

