NOTD – Cirque Tibetan Nights

Dette er en lak jeg har sukket efter, hver gang jeg har set swatches af den. Heldigvis var Wenche fra Norway Nails så sød at sende den til mig, som en af de lakker jeg skulle swatche for hende. Og I kan tro, at jeg blev glad da jeg så at den var inkluderet. Jeg er helt vild med lakker de ligner nattehimmelen, og denne er.. helt vildt skøn.

Cirque Tibetan Nights er en mørk blå jellylak, fyldt med sølv og lyseblå glitter, både små og store hexagon glitter og bar-glitter. Jeg er personligt ikke meget for bar-glitter, men disse er så små, og de passer perfekt i en lak som denne. På neglene ligner det virkelig en stjernehimmel med stjernebilleder!🙂
Lakken er utrolig sheer, så her har jeg fire lag på. Man kunne selvfølgelig lægge den over en sort eller mørk base og bruge mindre lag.

Super fin lak synes jeg!

Cirque er endnu et mærke man kan købe når Norway Nails når shoppen åbner. Åbningsdatoen er blevet ændret. Den skulle have åbnet idag, men det er blevet skubbet lidt. Jeg skal nok lade jer vide hvornår den åbner.
Ellers, så husk at tjekke Facebooksiden

2

3

1

8 Comments on “NOTD – Cirque Tibetan Nights

Skriv et svar

