Angående neglelaksalg!

Jeg ved jeg ikke har været godt til at give info til folk om hvilke neglelakker de kunne købe, hvilke der var ledige, og så videre, og jeg har simpelthen ikke haft tid til at sætte mig ned og finde ud af fragt. Jeg er som sagt lige startet på ny skole, hvilket tager det meste at min tid.
Jeg regner med, at jeg kan skrive til jer i weekenden så alle ved hvad de skal købe og hvad de skal betale.
Alle som har skrevet (og fået svar fra mig om at neglelakkerne var ledige) ,må meget gerne skrive her om de stadig er interesserede.

I weekenden regner jeg med at få styr på det hele.
Jeg håber, at I har forståelse for dette🙂.

2 Comments on “Angående neglelaksalg!

Skriv et svar

