NOTD – Half Moon Malice

I mandags startede jeg på min uddannelse, og havde derfor lakeret mine negle fint med den skønne Chanel Malice. Om morgenen lavede jeg sølv-halvmmåner, fordi der ligesom manglede noget.
Til de nysgerrige kan jeg sige, at jeg er startet på pædagoguddannelsen. Sidste år blev jeg færdig med min pædagogiske assistent uddannelse (PAU), og nu er jeg så begyndt på pædagoguddannelsen, hvilket altid har været noget jeg ville. Så jeg er rigtig glad for at være startet🙂

Manicuren blev super fin synes jeg. Halfmånerne lavedejeg med en af mine yndlingslakker OPI Designer de better.
Desværre kan man ikke se farven af Malice så godt, fordi der ikke var nogen sol. Malice er så flot!
Jeg tog også et blitz-billede, så man kan se det fine shimmer!

Hvad siger I desuden til titlen? Godt ordspil.. half moon mani, half moon malice ;D!

1

3

3 Comments on “NOTD – Half Moon Malice

Skriv et svar

