NOTD – Darling Diva Perdita

Dagens neglelak er fra Indiemærket Darling Diva. Jeg har fået tilsendt neglelakken af Norway Nails, som er en webshop der åbner i starten af februar. Det er kun for Skandinavien, og shoppen har en masse lækre mærker tilgængelige. Det er mærker som måske kan være lidt svære for os at få fat i, hvis ikke vi vil betale vildt mange penge, så det er jo skønt med sådan en skandinavisk shop!
Jeg har fået tilsendt nogle af lakkerne, så I kan se nogle af de godter man kan købe når shoppen åbner!

Denne lak er som sagt fra mærket Darling Diva, og lakken hedder Perdita. Det er en sheer mælkehvid lak med guld, lilla, blå og sort glitter. Der er fire forskellige størrelser glitter, hvilket gør lakken rigtig interessant. De store sorte glittere er lidt svære at fiske ud af flasken og placere på neglen, hvilket er grunden til, at jeg kun har dem på to af mine negle. Men de gør lakken ekstra speciel, for det er ikke hver dag man ser så store glittere!
Her har jeg lagt lakken over en hvid neglelak, men fordi lakken er i en sheer hvid base, kan den sagtens lægges over andre farver, hvor der hvide toner farven lidt ned, og giver et rigtig fint look.
Jeg synes det er en rigtig sjov og sød lak, og jeg synes det er nogle rigtig fine farver sammen.
Besøg Norway Nails på facebook

I kan godt glæde jer til, at webshoppen åbner! Der kommer til at være så mange fine mærker!🙂

1

2

Lakken er tilsendt til anmeldelse

8 Comments on “NOTD – Darling Diva Perdita

  1. Ej hvor fantastisk, jeg glæder mig til den åbner =) Jeg får nemlig aldrig købt nogle indie-lakker fordi det vil ende med at blive så dyrt i porto og sådan – og der er jo så mange fede derude!

Skriv et svar

