NEGLELAK-SALG! (KUN DANMARK!)

JEG SER LIGE HÅNDBOLD, SÅ JEG KAN IKKE LIGE OPDATERE MENS KAMPEN FOREGÅR!!!!!
ANDERS EGGERT!❤

Jeg har på det seneste brugt lidt mange penge på neglelak (hvilket ikke er godt for pengepungen), so derfor har jeg besluttet mig for at sælge nogle af de lakker jeg ikke længere bruger, eller som aldrig er blevet brugt.
Navne og priser står på billederne, og der står også hvis det er minilakker (5ml). De andre lakker er fra 10-15ml.
De hvide streger der er, viser hvor meget der er brugt af lakkerne, sådan nogenlunde. Hvis der ikke er en hvid streg, betyder det, at lakken ikke er blevet brugt, eller kun er brugt en-to gange, hvilket ikke kan ses.
Alle priser er for den enkelte lak (Også selvom der kun står en pris under flere lakker) og er EKSKL. fragt (Ved henvendelse angives hvad fragten bliver. Det kommer an på hvor mange lakker osv.) Man må gerne bestille flere end en lak.
Det er først til mølle! Jeg opdaterer billederne når en lak er væk, så man ikke tror den stadig er til salg, hvis den ikke er.
I må endelig spørge hvis I har nogen spørgsmål🙂

LAKKER DER ER PÅ ON HOLD ER SOLGT, ELLER ER SÅ GODT SOM!!!!

4a

3a

2b

1a

5A

26 Comments on “NEGLELAK-SALG! (KUN DANMARK!)

  1. Bor du i København? For så kunne jeg godt tænke mig at mødes. Er interesseret i Barry M og den sorte holo.

    • Jeg bor i København, så vi kunne godt mødes. Jeg vil dog helst have pengene overført til min konto, hvis det ville være i orden.

      • Det er helt fint. Du må gerne sende dit kontonr. til mig og det beløb jeg skal overføre.

  2. Hej:-) Jeg vil gerne købe de to China Glaze neglelakker og OPI neglelakken🙂

    • Super🙂
      Send mig en mail (coewless@gmail.com) med din adresse. Jeg skal lige finde ud af hvad fragten kommer til at koste, og vender tilbage til dig🙂

  3. Jeg er også meget interesseret i Kleancolor chunky holo black, hvis ikke den bliver solgt🙂

  4. Wauw, det er billigt! Flot at du ikke tager en hulens masse penge for det, bare fordi at du er en dygtig negleblogger!🙂

  5. de to fra china glaze og de to fra kleancolor vil jeg gerne købe🙂

    • Zombie Zest og chunky holo Black er på ON HOLD, men Shooting Star kan stadig købes🙂

      SORRY, HOOK AND LINE ER OGSÅ PÅ ON HOLD (sorry, det går lidt stærkt. Dette indlæg er redigeret)

      • Så vil jeg gerne købe Hook and Line + en eller flere Barry M. Undskyld de mange kommentarer der gik lidt ged i det…

  6. Nu prøver jeg bare🙂 Hvis det er vil jeg gerne have de 2 kleancolour og den ene China Glaze, Zombie zest🙂 men ellers skidt pyt🙂

  7. Sure vil jeg gerne🙂 Skriv til miig hvis der er nogle af de andre tilbage😉 man kan håbe🙂

    • Purple rain er på on hold lige nu, men de andre er frie. Jeg skriver hvis purple rain bliver ledig.
      Men hvis du stadig er interreseret i de andre, på du gerne sende mig en mail (coewless@gmail.com)

Skriv et svar

