NOTD – IsaDora Marshmallow

I dag vil jeg vise en af lakkerne fra IsaDoras første forårskollektion. Kollektionen hedder Opalescent, og består af 5 lakker der alle er semitransperante og har duochromeeffekt.
Farven jeg vil vise i dag hedder Marshmallow, og er en hvid lak med lyserød/lilla duochrome. Ligesom perlemor. På billederne har jeg tog lag på, hvilket giver er let look, men hvor man samtidig kan fornemme den fine duochrome.
Da jeg først så denne, tænkte jeg, at den ville være rigtig flot at lægge over mørkere farver, hvilket den som sådan også er. Jeg synes bare den er svær at lægge så det bliver flot ved neglebåndende, uden at man ser den mørke base. Den var også svær at lægge så den blev jævn, så i får ikke et billede over mørk base (ikke før jeg har fundet ud af at lægge det pænt, om muligt) Så faktisk foretrækker jeg denne lak for sig selv.
Den er dog også fin ud over lyse baser som beige, hvid og sarte farver som mint og lyserød. Hvis jeg får tid skal jeg prøve at lave en manicure over en af de farver.

Normalt er jeg ikke til denne slags lakker, men jeg synes det er en rar forandring, og dejligt med en lak der er neutral men samtidig har noget farve. Det er rart en gang i mellem at skifte de stærke farver ud med noget mere afdæmpet. Denne lak var ret hurtigtørrende, selv med to lag, så det er jo dejligt, når min top coat er blevet dårlig. Forhåbentlig kommer min top coat snart, for det er svært at lave negle uden!
IsaDora Opalescent kollektionen koster 69kr. og kan købes i Magasin.

Nu til billederne!

1

2

Neglelakken er tilsendt til anmeldelse

3 Comments on “NOTD – IsaDora Marshmallow

    • Som jeg også har skrevet i indlægget, så synes jeg den er svær at lægge pænt over mørke baser, så derfor har jeg ikke vist billeder af det. Jeg synes det blev grimt ved neglebåndene hvor den mørke base skinnede gennem, og det blev ikke jævnt med et lag. Så derfor har jeg kun vist den alene, hvilket jeg også synes er rigtig fint.

Skriv et svar

