NOTD – Flocking Powder

Kun et kort indlæg idag. Jeg ved a der ikke har været vild meget gang i bloggen, og det er simpelthen fordi jeg ikke har fået kunne tage ordentlige billeder. Jeg vil helst blogge hvis jeg har noget der ser godt ud, og mine billeder har virkelig ikke været pæne.

Igår prøvede jeg for første gang flocking powder (velvet nails). Jeg vandt fire små bøtter, så jeg måtte lige prøve det. Jeg synes det er så sjovt og nemt, men det er godt nok ikke praktisk. Det er bestemt noget der skal bruges til specielle lejligheder.
Jeg brugte H&M Denim Dreams som base fordi den var stort set samme farve som mit flocking powder.
Forhåbentlig kommer der snart lidt sol, så jeg kan tage gode billeder af mine manicurer.

1

2

3

11 Comments on “NOTD – Flocking Powder

  1. Nydelig, og en helt ny teknikk som jeg aldri har hørt om! Må le litt av skrivefeilen i overskriften! Skjønte lite da jeg søkte etter focking powder på Google :-p

    • Ja, sådan kan det jo gå. Nogle gange skriver jeg nok for hurtigt.
      FLocking powder er rigtig sjovt. Det er værd at tjekke ud.

      • Ja du fikk hvertfall meg til å legge inn en bestilling på ebay🙂

  2. har nylig prøvd dette jeg også! Ble gående å ta på neglene mine hele tiden haha
    Har bestilt meg i hvit nå, på ebay, tenkte å prøve å legge fransk manikyr med velvet tips.

    • Hvid er sikkert også rigtig fint. Jeg har også selv bestilt nogle flere farver! Fransk manicure med velvet lyder spændende!🙂

  3. Jeg savner dine hyggelige indlæg på din hverdags blog. Er du stoppet med den? KH. Julie

    • Ja, faktisk. Jeg havde tænkt mig at skrive på den igen, men det bliver nok lidt anderledes indlæg🙂

Skriv et svar

