NOTD – Lush Lacquer Tree-Mendous

Jeg har glædet mig sådan til at prøve denne lak, og med god gund! Den er simpelthen så festlig og julet!
Dette er Tree-Mendous fra Indie mærket Lush Lacquer. Det er et juletræ i en flaske, Fyldt med småt grønt glitter og stort glitter i forskellige farver. Og stjerner! Kan det blive bedre? Det tror jeg ikke.
Den er super fin over alle farver, men især grøn og sort er fint. Jeg har den her over Essie Pretty Edgy.
Jeg har to lag Tree-Mendous på.

Jeg havde overvejet om denne skulle være med i mit juletema, men det er nu forbeholdt nail art og designs. Men det passer nu ellers godt til temaet “It’s christmas!”

1

2

3

3 Comments on “NOTD – Lush Lacquer Tree-Mendous

  1. Det er en super sjov lak, et stykke julepynt faktisk😉
    Jeg overvejede den selv, men jeg synes ikke at have lyst til en lak der kun kan bruges en lille måneds tid (og jeg ville næsten føle mig tvunget til at have den på alle decemberdagene). Jeg valgte Ninja Polish Melted Snowman istedet🙂
    Du kunne binde/lime en guldsnor på flasken og hænge den på juletræet😀 Den kunne også se fin ud i en juledekoration hihi😉
    Godt nytår!!

Skriv et svar

