NOTD – IsaDora Persian Princess

Endnu en fantastisk smuk lak fra IsaDora. Dette er fra deres Jewels of the Orien kollektion, som virkelig består af de flotteste farver. Helt klart en af mine farvorit neglelakkollektioner fra i år! Der er en god blanding af forskellige typer neglelakker og en masse forskellige flotte farver!

Denne er virkelig en ener i min samling; jeg har ikke noget der minder om den. Det er en rigtig flot lilla/lyserød med shimmer i de samme farver. Desværre er vejret virkelig ikke til at tage gode billeder i, for der er næsten ingen sol, og når der er, driller den. Så jeg har også inkluderet et billede som er taget indenfor under min skrivebordslampe, og det er nok mest den farve lakken har. Og læg lige mærke til hvor fin og douchrome den ser ud! Det er ikke en douchrome lak, så jeg ved ikke lige hvad der skete på det sidste billede. Men flot ser det ud!
Dette er tre lag, men to tykke lag ville være nok. Jeg havde bare ikke lagt nok nede ned neglebåndende, så der var det lidt gennemsigtigt.

Men sådan en smuk lak. Den skinner sådan på neglene!

Nu har jeg desværre lavet stamping på disse negle, for ellers ville jeg have taget et billede solbillede i morgen. Men i stedet bliver det et stampingmani I får at se!

5 Comments on “NOTD – IsaDora Persian Princess

Skriv et svar

