NOTD – Dragonflies

Da jeg så dette design fra Chalkboard Nails, vidste jeg, at jeg måtte efterligne det.
Dragonflies/Guldsmede er et af mine yndlingsdyr (Sammen med Elefanter og Delfiner!), så selvfølgelig skulle jeg lave dette design!!

Jeg har valgt at lave designet med Essie Bangle Jangle som base. En rigtig fin lys lilla. Guldsmedene er lavet med akrylmaling.
Og jeg synes ikke det var nemt at lave. Det ser måske nemt ud, men vingerne var ikke sjove. Jeg ville gerne have den tynde og lange.. men de blev mere korte og tykke. Men, jeg synes designet blev rigtig fint!!

16 Comments on “NOTD – Dragonflies

Skriv et svar

