NOTD – L’oreal Exotic Canaries (302)

I går var jeg en tur på fisketorvet (Fordi jeg skulle se Hunger Games. SÅ god!)
Jeg var lige forbi Matas, og så de nye fine neglelakker fra L’oreal. Det er deres, forholdsvis, nye Color Riche neglelakker. Der er simpelthen så mange fine farver, og jeg kunne simpelthen ikke modstå at købe et par stykker. Desuden var der 2 for 3’s pris, så det var jo et godt tilbud.
Disse neglelakker er en luksus-version af Depend-lakkerne. De koster ti kroner mere, men man får det samme som i en Depend, nemlig 5ml. Men helt ærligt, de ser mere luksus ud end Depend. Jeg har altid hadet Depend for deres billige udseende, men L’oreal har lavet nogle flasker der faktisk er super fine. Og guld!

Jeg købte seks neglelakker, i de fineste fine farver!

I må endelig spørge om farver, hvis I har lyst til at vide navnene!

I dag vil jeg vise jer den flotte gule neglelak Exotic Canaries. Jeg elsker denne farve, og har længe ville have en som den. Det er en super fin mørk gul garve.
En ting jeg lige skal nævne er, at børsterne i disse lakker styrer! De er seriøst perfekte. Meget brede og rundede for neden. Jeg elsker det!
Denne krævede godt nok lidt mange lag, men det gør mig ikke så meget. Den er lige mig denne neglelak!
Og ja, jeg har klippet mine negle, fordi den ene var knækket, og det irriterede mig. Så nu er de korte.

8 Comments on “NOTD – L’oreal Exotic Canaries (302)

  1. Do you do use any nail treatments? Your nails are gorgeous.

    • At the moment, the only thing I use is the Nail Tek Foundation II Intensive therapy as my base coat🙂
      And thank you so much!

    • Åh, det vidste jeg ikke. Jeg må indrømme, at jeg ikke er meget inde i hvilke mærker der tester på dyr, og hvilke der indeholder dårlige kemikalier. Det burde man måske være, men det er jeg ikke.
      Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.

      Jeg vil stadig bruge disse produkter, ellers er det spild af en masse penge, men jeg vil selvfølgelig tænke over hvad jeg køber en anden gang🙂
      Jeg synes nemlig ikke, at der er i orden at teste på dyr.

  2. Jeg ELSKER også børsterne!! Så nemme at arbejde med, og perfekt til mig der har brede negle

Skriv et svar

