*LUKKET* VIND billetter til The Hunger Games!! *LUKKET*

Ya’ know what? I går var det min blogs 2års fødselsdag! Jeg ville så gerne have skrevet igår, men min internet vat helt dødt. Jeg ved der har været stille på bloggen. Jeg har været rigtig syg, og er stadig ikke helt klar til at lave manicurer at vise.

Anyways, hvilken bedre måde at fejre min blogs fødselsdag på, ved at give jer chancen for at vinde nogle gode præmier?

Nordisk film har været så søde at give mig 3×2 billetter til filmen The Hunger Games.
Biletterne er gyldige fra d. 26 og en måned frem.

For at være med i lodtrækningen om at vinde et par billetter, skal I svare på dette spørgsmål:
Hvad hedder The Hunger Games bogen på dansk?

Det burde være lige til at finde ud af🙂
Jeg håber i har lyst til at deltage!

28 Comments on “*LUKKET* VIND billetter til The Hunger Games!! *LUKKET*

  1. Fedt! Jeg glæder mig så meget til at se dem😀
    På dansk hedder de Dødsspillet.

    -Laura

  2. Den hedder Dødsspillet.
    2’eren Løbeild, 3’eren Oprør.🙂

  3. Elsker hunger games SÅ meget!
    Bogen hedder Dødsspillet. Jeg har ventet i så lang tid på at se filmen, det ville være virkelig fedt hvis jeg vandt. Ville elske at kunne invitere min veninde med ind og se den!

  4. Den hedder Dødsspillet🙂

    – Tillykke med ‘blog-fødselsdagen’!

  5. Bogen hedder på dansk ‘Dødsspillet’🙂

  6. Juhu! Hvor fedt😀 og tillykke med bloggen!

    Bogen hedder Dødspillet på dansk🙂

    (Den vil åbenbart ikke lade mig bruge min almindelige mail adresse, når jeg vil poste en kommentar, så har skrevet en, der ikke eksisterer😛 Men den rigtige er: rebeccavaever@gmail.com :))

  7. Er så stor fan af Hunger Games – Dødsspillet, på dansk

    Hvornår kommer de næste par lakker fra Kollektionen?🙂

  8. Den hedder Dødsspillet🙂
    Jeg har endnu The Hunter Games til gode, så det kunne da være fedt, at vinde billetter til at komme ind og se den. Så må bogen blive læst senere🙂

  9. Dødsspillet d(^_^)b (Løbeild, Oprør)
    Btw Tillykke med bloggen😀

  10. Hvor er det en fed konkurrence! Og tillykke!😀

    Jeg er i gang med bog to og elsker virkelig serien! I dag var jeg inde og se præmieren i Imperial – Den var god, men bøgerne er helt klart 1000 gange bedre og mere spændende! Så hvis nogen af jer ikke har læst den – gør det!🙂

    Så derdor deltager jeg ikke. Det ville være lidt egoistisk.

    Btw, vi så Gustav i biffen. Haha😀

    Held og lykke til vinderen!

  11. Fed konkurrence! På dansk hedder The hunger games: Dødsspillet.:-)

  12. Den hedder da The Hunger Games – dødspillet🙂

    God weekend🙂

  13. Super fedt!🙂
    ‘The Hunger Games’ hedder ‘Dødsspillet’ på dansk.

Skriv et svar

