NOTD – China Glaze Agro

I dag vil jeg vise endnu en af neglelakkerne fra Hunger Games kollektionen, og denne er virkelig en skønhed.

Jeg vil nemlig vise lakken Agro, den smukkeste grønne lak med forskelligt farvet shimmer i. Det er helt utroligt som den har shimmer. Det ses virkelig godt i solen, hvor man kan få øje på orange, gul og endda blå shimmer. Jeg synes det er fantastisk flot!
Jeg vidste næsten på forhånd, at dette ville blive en af mine yndlings fra kollektionen, fordi den for det første ser vildt flot ud i flasken.. og for det andet er den grøn! På neglene er den bare helt vildt flot.

Jeg synes, at jeg havde lidt problemer (og når jeg siger lidt, så mener jeg lidt) problemer med applikationen af denne lak. Første lag blev sådan set fint nok, indti jeg kørte børsten over nogle flere gange. Så jeg tror, at det er en af de lakker man skal være lidt hurtige med.

Agro representerer distrikt 11 som står for Agriculture (landbrug)

3 Comments on “NOTD – China Glaze Agro

  1. Ej, den her kollektion bliver da bare bedre og bedre! Kan ikke vente til at skulle se den næste!😀

  2. Hvor er den fin!🙂

    Jeg så, at der “kun” er 12 lakler i kollektionen. Betyder det, at der ikke er en lak der repræsenterer Capitol?

    Jeg er i fuld gang med første bog, da jeg skal med et par veninder ind og se den på præmieren. Nøøøj, den er god!😀

Skriv et svar

