China Glaze – Electrify

Jeg har allerede fået prøvet en god del af Hunger Games lakkerne. I dag vil jeg lige vise Electrify, og senere laver jeg nok et indlæg med Smoke and ashes og luxe and lush.

Jeg synes virkelig Electrify er flot, men jeg fik taget nogle dårlige billeder af min manicure. Jeg kan rigtig godt lide glitterlakker, men jeg hader hvordan de får mine negle til at se tykke ud. Det ender tit med, at de bliver fjernet hurtigt. Denne manicure så meget bedre ud i virkeligheden, det skal lige siges, men det var lige mine skills som fotograf der failede lidt.
Det er en super flot lak til jul med glitter i guld og rød. Så flot.

Her har jeg lagt tre lag over China Glaze Dress me up

6 Comments on “China Glaze – Electrify

  1. Åh, den er da flot! Minder mig rigtig meget om der, hvor Katniss er “the girl on fire” hvilket sikkert også er meningen🙂

  2. Wauw, den er flot! Ved du om den også er inspireret af et distrikt – og i så fald hvilket?🙂

  3. Kan ikke vente med at se de to lakker!
    Electrify er da også bare vidunderlig!

    Laura; Jeg ved at spørgsmålet ikke var til mig, men på amazingBeautysuply’s hjemmeside står alle lakkerne og hvilket distrikt det hører til🙂

    • Jeg tror, at jeg er nødt til at tage nye billeder af Smoke and ashes, for de er simpelthen ikke gode nok dem jeg har taget. Så det må blive i weekenden🙂
      men luxe and lush poster jeg nu.. over smoke and ashes.

Skriv et svar

