NOTD – China Glaze Dress me up

Så fik jeg prøvet den første af Hunger Games lakkerne. Jeg valgte at tage Dress me up på, som jeg allerede elskede bare fra hvordan den så ud i flasken.
Og… I am in love. Jeg elsker simpelthen Dress me up. Det er den lækreste støvede nougatfarve med lidt lyserød. den er SÅ flot. Det er en super fin neutral farve, og selvom den ikke kan kategoriseres som en nude, så er den lidt nude alligevel.

Den er desuden rigtig lækker at påføre. På billederne har jeg tre lag på, selvom to måske ville være nok.
Farven på billederne er ikke helt rigtig. Den er mere mørk i virkeligheden

Dress me up representerer Distrikt 8 som står for tekstiler, så på det sidste billede har jeg lagt lidt tekstiler🙂
Det sidste billede er nok det der viser neglelakkens farve bedst.

7 Comments on “NOTD – China Glaze Dress me up

  1. Super flot!

    Har du nogle planer om at vise Smoke and Ashes eller Luxe and Lush frem? Det er helt klart pga. dem jeg overvejer at købe den kollektion😛

    • Selvfølgelig har jeg tænkt mig at vise dem!
      Jeg har Smoke and ashes på nu, så jeg skal nok få taget nogle billeder i morgen🙂

Skriv et svar

