China Glaze The Hunger Games!

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal starte dette indlæg, men der er simpelthen nogle ting jeg er nødt til at skrive, før jeg kommer til den glædelige del af dette indlæg.

Den 19. januar forudbestilte jeg China Glaze Hunger Games kollektion. Jeg regnede med at få kollektionen til tiden, altså den 1. marts, siden den side jeg bestilte fra (amazingbeautysupply) skrev, at det var dér man kunne forvente at få den. Fedt nok tænkte jeg så.
1. marts kom, og der var ingen neglelakker. Snart var der gået en uge og jeg havde stadig ikke fået mine neglelakker. Og helt ærligt, jeg blev ret mopset, fordi.. jeg havde forudbestilt dem, og regnede med, at få dem til tiden.
I går tænkte jeg så, at det kunne være for meget. Jeg regnede ikke med, at jeg nogensinde ville se de lakker, også fordi jeg ikke synes jeg kunne finde noget på nettet om dem jeg havde bestilt fra. Så i stedet bestilte jeg kollektionen på ebay.
Hvad ligger det så i postkassen i dag? Mine neglelakker.. OMG, hvor uheldig har man lov at være? Så jeg skyndte mig straks ind på ebay for at afbestille kollektionen jeg havde bestilt der.

Anyways, nu har jeg så ENDELG fået kollektionen og den er såååå flot. Jeg var ved at blive lidt usikker på nogle af farverne, fordi jeg efterhånden har set dem så mange gange på blogs og i videoer.
Men der er ikke nogle farver der skuffer. De er simpelthen så flotte.
Ind til videre er mine yndlings Dress me up, Riveting, Electrify og Agro. Men alle farverne er jeg bare helt vild med!

Jeg glæder mig sådan til at prøve dem alle sammen!!

19 Comments on “China Glaze The Hunger Games!

  1. Nej hvor er der mange fine! Især billede 1, lak 3, 5, 6 (fra ventre imod højre), og billede 2 lak 1,3,5,6 glæder jeg mig til at se billeder af🙂

    • De er bare super fine alle sammen.
      Jeg har lige taget Dress me up på. (Billede to 4. fra venstre). Den synes jeg er super flot!😀

  2. HVAD har du betalt for dem? Er bare nødt til at eje dem, da jeg er meget stor Hunger Games fan😛

    • Jeg betalte omkring 72$, hvilket er ca. 400 kroner. Så der synes jeg ikke er så slemt!😀
      Jeg er også stor fan af Hunger Games… Og det er så fedt at der er lavet en HG neglelakkollektion!😀

      • 400? Wow, der skal jeg da lige ind og kigge!😀

  3. Wow, hele kollektionen! Bare det var mig🙂 Glæder mig til at se swatches af dem.

  4. Hvor er den fed! Jeg har lige set på FB – the hunger games DK at en dansk webshop har fået kollektionen og at der er 10% pt !

  5. Jag lånade en av dina bilder till min blogg eftersom att jag tyckte att de var så fina! Jag länkade din address under, hoppas att det är okej🙂 Kram!!

  6. Eva er simpelthen nød til at spørge dig, hvad du gør med tolden når du bestiller sådan en hel collection?

    Er i øvrigt dybt fascineret af dine designs🙂

    • Jeg gør ingenting. Håber bare på, at der ikke kommer told på. Nogle gange gør der, andre gange gør der ikke. Jeg har bare altid i baghovedet at der “kan” komme told på🙂

Skriv et svar

